5 Mart 2014

Harun Adil - Bükülmez Bilek (Feat. Onur Uğur & Ados & Patron) şarkı sözü sözleri

NAKARATx2 
Anladım çıkar yolu yok başka rapten (rapten) 
Dinle bükülmez bilekten 
Anladım çıkar yolu yok başka rapten 
Ne kadar gerçekse rap, o kadar yürekten. 



ONUR UĞUR VERSE 

Ben bana karşıyım çünkü tek engelim ben 
Nefesim kaderimin elinde bi deney 
Hayatımı kaybettim diyosun insan, 
Akıl edip bakamadın o bıraktığın yere! 
Çingene mahallesi, rap çalgı çengi 
Namusu kahpelere satıp satıp oldum zengin 
Yeni nesil kendini pazarlar internette 
Yani artık herkes olmuş kendi pezevengi! 
Güneşimi bugün karanlığa gizliyorum 
Çünkü yalan gölgem bile Apollon'un ilüzyonu 
Dönmek yok, kürkçü dükkanını kapadım 
Topal eşekle kervana katıldım dünyaya zanım 
16 bar kadar o beynindeki repliğin be 
Kimseye mutlu son yok Tanrı filmi çektiğinde 
Dünyadaki varlığın ve Müslümanlığın 
Aynı erkekliğin gibi sadece kimliğinde 



ADOS VERSE 

Benden alasını bulsanız da manası kayıp 
Sende ne var göremiyom ne kadar baksam da zayıf 
Garip maksatlarınız ne denli sarsar burayı 
Rapin dilinden ben anlarım sen alman cukkayı 
Beni dinleyip de okuyosan sen hala puccayı 
Öyle kulakların sahiplerine kasten sokayım 
Bi gün farkına varmadın taktın ağza zokayı 
Şimdi amaçsız bi zombisin sen hakkettin bayım 
Resmi ben çektim alın yettim erkeklik ayıl 
Zehri zekrettim bayıl, şehri terkettim sanın 
Setti sen çektin ama yıkıp geçen bendim asıl 
Bugün senin olsun ben yarınlara kasıl 
Rapçi hala bu ülkenin yetim çocuğu, sakin olun 
Dövüştükçe sanat yok oldu, bunlara mani olun 
Bu düzen böyle giderse ados bi cani olur 
Dinleyin lan anlatıyor bu albümde Harun-Onur! 

NAKARATx2 
Anladım çıkar yolu yok başka rapten (rapten) 
Dinle bükülmez bilekten 
Anladım çıkar yolu yok başka rapten 
Ne kadar gerçekse rap, o kadar yürekten. 



PATRON VERSE 


Flow sanki lego, bu flow sanki lego 
Doluysa sizde depo bendeki anti rapo 
İhraç fazlası mcler alayı defo ama 
PMC yatırım gibi bono yada repo 
Sağa çek benim için burda başlar pitch stop 
(Tick tock) (tick tock) tercihim Bridgestone 
Motherfucker sadece kafiye amaç diss yok 
Ama istersen pompayı ben çıkartırım piston 
Ye kabarık bilanço kulaklıkta manço 
Ve 2 bira yeter yanında doritos panço 
Senin dinleyenler akraban en büyük fanın amcaoğlun 
Yeraltında 10 yıl hizmet ben bu yüzden patronum 
Ferah bi balkonun varsa şimdi yak joeyu 
Rap yapamayacaksan yap mikrofona sakso 
Onur Harun Ados şart burda bitmez aksiyon 
Kayıt bitti kebap zamanı bi buçuk porsiyon 


HARUN ADİL VERSE 

Ey yarana tuz basan benim narsistim bağrına 
Her depresifim kara kabusu illetiyim tarumar 
Veyahut zilletidir neyleyim milletin ağzına sakızsa rap 
Bayağılaşır koçum kontrolün dışında 
Yıllarca bekledin tv başında hiphopu 
Playlistin başında varsa eğer pop, sil onu 
Anlamadın rap ekranda değil sokakta kan bulur 
Ben yapmasamda bizden biri siker medya patronunu 
Zaten popa yaranan rap, adinin adisi 
Sizde disco ışıkları bende gökyüzü mavisi 
Bi verse dahil olur maşukam malibi mâl edip 
Katilin olur rhyme seninde silinir bak ezberin 
Kalem elde SS 77 kan mevsimi 
Çakal ve kurdu bol buranın tezelden al mevzini 
Keyfini beklemem meyledip seyreden hiphopun eri 
Fameni siklemem kendini resmeden rapçilerin 



NAKARATx2 
Anladım çıkar yolu yok başka rapten (rapten) 
Dinle bükülmez bilekten 
Anladım çıkar yolu yok başka rapten 
Ne kadar gerçekse rap, o kadar yürekten.


Yazar Hakkında ◄─╣



Bu yazıyı değerlendir:

0 yorum :

Yorum Gönder

YORUM GÖNDER

●╠─► Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
●Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

 

Politikamız

Bu platform tamamen tarafsız olup ,
toplum hizmeti olarak görev yapmaktadır.

İletişim - Destek

Email us: TeknojanWeb@Gmail.com

Ekip Üyelerimiz