2 Mart 2014

Sıla - Hediye şarkı sözü sözleri (albüm yeni ay 2014)

Yoktur haberin yaktım yıktım
Naraların nidların bini bin para
Nereye koysam sığmam içime
Öteler yakın olsun dostları bana hediyeAh canım akıyor kaleme can buluyor
Acıyor hemde çok gözyaşım gün sayıyor
Kalbime deydim nihayet ne kadar özledimde
Gel gel nolur dön gel hadi dön gel be
Sulara saldım sussun balıklar
Heryer masmavi bugün acılar bile yeniay
Nereye koysam sığmam içime
Öteler yakın olsun dostları bana hediye
Ahhhhh canım akıyor kaleme can buluyor
Acıyor hemde çok gözyaşım gün sayıyor

Yazar Hakkında ◄─╣



Bu yazıyı değerlendir:

0 yorum :

Yorum Gönder

YORUM GÖNDER

●╠─► Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
●Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

 

Politikamız

Bu platform tamamen tarafsız olup ,
toplum hizmeti olarak görev yapmaktadır.

İletişim - Destek

Email us: TeknojanWeb@Gmail.com

Ekip Üyelerimiz