2 Mart 2014

Sıla - Merhabalar şarkı sözü sözleri (albüm yeni ay 2014)

Gözün aydın, hayranım sana, gidemiyorum, 
Canımı yaksan boş, 
Git desen çoktan laf, 
Aşığım sana, gidemiyorum. 
Güzelleştim, kedere selam, 
Kırgınlıklar sırra kadem, 
Meğer aşk var ve buradaymış, 
Merhabalar. 
Yalnızlık masum sinemalar. 
Gözün aydın, hayranım sana, gidemiyorum, 
Canımı yaksan boş, 
Git desen çoktan laf, 
Aşığım sana, gidemiyorum. 
Güzelleştim, kedere selam, 
Kırgınlıklar sırra kadem, 
Meğer aşk var ve buradaymış, 
Merhabalar. 
Yalnızlık masum sinemalar


Yazar Hakkında ◄─╣



Bu yazıyı değerlendir:

0 yorum :

Yorum Gönder

YORUM GÖNDER

●╠─► Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
●Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

 

Politikamız

Bu platform tamamen tarafsız olup ,
toplum hizmeti olarak görev yapmaktadır.

İletişim - Destek

Email us: TeknojanWeb@Gmail.com

Ekip Üyelerimiz